Ihminen on kamala olento, joka loppupeleissä ajattelee vain itseään. Kaikki meistä pienistä olennoista on sellaisia, vaikka ei sitä koskaan haluakkaan myöntää. Kukaan ei voi väittää, että ei koskaan ajattele itseään ensiksi, vaan pistää aina muut edelle. Meidän elämä ei vaan toimi niin, koska on tilanteita joissa vain ja ainoastaan sinä olet tärkein. On olemassa ihmisiä, jotka eivät mielellään ajattele ensiksi itseään, tai omaa parastaan, vaan pistävät yleensä muut etusijalle. Mutta ne ovat lähinnä niitä, joiden senhetkinen elämänasenne on surkea, tai sitten niitä jolla ei ole omaa tahtoa. Sitten on taas niitä jolle oma itse on aina etusialla. Aina vaan "minä minä minä minä..."  Ja sitten on taas niitä, jotka ajattelevat lähes aina toisten parasta, mutta osaavat kuitenkin myös arvostaa itseään. Itse kuuluun tähän joukkoon, mutta tietyissä asiossa olen myös se "minä minä minä."